Server BaseServer Base Thread Description:ReHLDS, Reverse-Engineered HLDS v3.11.0.767
Inca nu esti membru!
Vrei acces la chestii misto? Ca membru poti:
Post. Raspunde acestui subiect. Link & images. Vezi link-urile si imaginile din acest post. Movie. Vezi filmele online de pe forum. Attachments. Descarca/vezi fisierele atasate din acest post. Say Thanks. Arata aprecierea ta prin trimiterea de multumire autorului. Rate. Evalueaza acest subiect cu o nota de la 1 la 5. Flag. Alerteaza Moderatorii si avertizeaza membrii in legatura cu o problema legata de acest post. Poll. Adauga un sondaj acestui subiect. Subscribe. Primesti notificari cu noile posturi ale acestui autor.
ReHLDS este rezultatul ingineriei inverse original HLDS (build 6152/6153) , folosind informațiile de depanare DWARF, built-in Linux-versiune de HLDS, engine_i486.so.
În procesul de inginerie inversă, au fost descoperite și corectate multe deficiențe și erori potențiale.
Principala motivație - Valve deja de câțiva ani nu mai face nimic și respectiv nu este cine care să repare eventualele bug-uri/găuri ale engine-ului.
Obiective:
De a oferi un HLDS mai stabil, cu un API mai extins pentru diferite moduri și plugin-uri
Performanță largă pentru viitoarele optimizări (de exemplu, utilizarea SSE pentru vectori matematici)
Status Curent:
Engine-ul este stabil, toate funcțiile lucrează corect. Poate fi folosit pe server.
Cum utilizăm ReHLDS?
ReHLDS este total compatibil cu HLDS-ul original. Tot ce trebuie este să încarci fișierele binare ale ReHLDS și să le înlocuiești cu cele originale, și anume: swds.dll/engine_i486.so (windows/linux)
Ce ne-a dat noua asta?
A devenit posibil nu doar sa studiem engine-ul, dar cu ușurință să facem în el modificări. Înainte pentru aceasta era nevoie de scris numeroase module folosite doar la repararea unor anumite bug-uri. Acum însă putem repara erorile apărute într-un timp cât mai scurt. În pespectivă o să putem uita de HLDS-ul de la Valve, plin de bug-uri.
Atenție! Binar ReHLDS nu este compatibil cu HLDS-ul original, pentru că este compilat printr-un alt compilator. Aceasta înseamna că pluginurile care fac analiza codului binar (cum ar fi Orpheu de exemplu), nu vor lucra pe ReHLDS.
Pentru ultimele 2 deja există o alternativă - RePatcher, însă la moment acesta se află în stadiu beta. Repatcher nu poate fi folosit pentru a scrie să zicem un filechecker care să funcționeze pe ReHLDS, însă asta doar la moment.
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "400" - valoarea maximală a comenzilor transmise de la client spre server
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "80" - valoarea maximală medie a comenzilortransmise de la client spre server
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "3000" - valoarea maximală a comenzii clc_move per secundă
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg "1500" - valoarea maximală medie a comenzii clc_move per secundă
sv_force_ent_intersection <0|1> - corectează blocarea pe platformele mobile / entities. (Problemă globală pe serverele Deathrun și pe serverele unde sunt prezente autovehicule)
sv_auto_precache_sounds_in_models <0|1> - auto precache-ul sunetelor în modele
sv_delayed_spray_upload <0|1> - mărește viteza de încărcare a spray logo-urilor pe server
sv_echo_unknown_cmd <0|1> - afișează un mesaj despre comenzile necunoscute
rehlds_flrec_frame <0|1> - la moment nu îmi este cunoscut ce face această comandă, însă aceasta poate fi găsită în sursa engine-ului aici
Trebuie sa fii inregistrat si autentificat pentru a vedea linkurile.
rehlds_flrec_privdata <0|1> - la moment nu îmi este cunoscut ce face această comandă, însă aceasta poate fi găsită în sursa engine-ului aici
Trebuie sa fii inregistrat si autentificat pentru a vedea linkurile.
sv_rehlds_force_dlmax <0|1> - forțează comanda cl_dlmax 1024 pe client
listipcfgfile - modifică fișierului destinat salvării banurilor date prin addip (listip.cfg)
Cvarurile pot si modificate in consola serverului, insa eu recomand (pentru ca eu fac anume asa):
1. Creati un fisier cu numele rehlds.cfg in folderul cstrike, si adaugati acolo aceste cvaruri cu valorile noi;
2. Dupa care in fisierul server.cfg adaugati urmatoarea linie:
Citat:
exec rehlds.cfg
In asa mod cvarurile pot fi modificate foarte usor, iar in fisierul rehlds.cfg pot fi adaugate noi cvaruri, daca pe viitor acestea vor aparea in noul engine ReHLDS.
Lista de cvaruri o puteti gasi tastand comanda cvarlist in consola serverului.
Reset m_bSentNewResponse to allow new connection when the client goes through the full stage of connection (cl:connect -> sv:S2C_CONNECTION -> cl:new -> SV_New_f)