Forum Home   BanList HLStatsX Image Hosting Redirecte Linkuri rapide
Du-te înapoi   RGK Forum • România > Counter-Strike 1.6 > ReHLDS & ReGameDLL > Server Base
Server Base Server Base
Thread Description:ReHLDS, Reverse-Engineered HLDS v3.11.0.767

Inca nu esti membru!

Vrei acces la chestii misto? Ca membru poti:

Post. Raspunde acestui subiect.
Link & images. Vezi link-urile si imaginile din acest post.
Movie. Vezi filmele online de pe forum.
Attachments. Descarca/vezi fisierele atasate din acest post.
Say Thanks. Arata aprecierea ta prin trimiterea de multumire autorului.
Rate. Evalueaza acest subiect cu o nota de la 1 la 5.
Flag. Alerteaza Moderatorii si avertizeaza membrii in legatura cu o problema legata de acest post.
Poll. Adauga un sondaj acestui subiect.
Subscribe. Primesti notificari cu noile posturi ale acestui autor.

Interesat? Inregistreaza-te sau Autentifica-te.

Răspunde
 
LinkBack Optiuni Subiect Moduri de afișare

  #1 (permalink)
13-11-17
rgk
Fondator
ReHLDS, Reverse-Engineered HLDS
Share on facebook

Ce este ReHLDS ?

Decriere:
    ReHLDS este rezultatul ingineriei inverse original HLDS (build 6152/6153) , folosind informațiile de depanare DWARF, built-in Linux-versiune de HLDS, engine_i486.so.
    În procesul de inginerie inversă, au fost descoperite și corectate multe deficiențe și erori potențiale.


Versiune:

Motivație:
    Principala motivație - Valve deja de câțiva ani nu mai face nimic și respectiv nu este cine care să repare eventualele bug-uri/găuri ale engine-ului.


Obiective:
  • De a oferi un HLDS mai stabil, cu un API mai extins pentru diferite moduri și plugin-uri
  • Performanță largă pentru viitoarele optimizări (de exemplu, utilizarea SSE pentru vectori matematici)

Status Curent:
  • Engine-ul este stabil, toate funcțiile lucrează corect. Poate fi folosit pe server.

Cum utilizăm ReHLDS?

ReHLDS este total compatibil cu HLDS-ul original. Tot ce trebuie este să încarci fișierele binare ale ReHLDS și să le înlocuiești cu cele originale, și anume: swds.dll/engine_i486.so (windows/linux)

Ce ne-a dat noua asta?
A devenit posibil nu doar sa studiem engine-ul, dar cu ușurință să facem în el modificări. Înainte pentru aceasta era nevoie de scris numeroase module folosite doar la repararea unor anumite bug-uri. Acum însă putem repara erorile apărute într-un timp cât mai scurt. În pespectivă o să putem uita de HLDS-ul de la Valve, plin de bug-uri.

Atenție! Binar ReHLDS nu este compatibil cu HLDS-ul original, pentru că este compilat printr-un alt compilator. Aceasta înseamna că pluginurile care fac analiza codului binar (cum ar fi Orpheu de exemplu), nu vor lucra pe ReHLDS.

La momentul actual pe ReHLDS lucrează:
Pe ReHLDS nu lucrează in acest moment:
Pentru ultimele 2 deja există o alternativă - RePatcher, însă la moment acesta se află în stadiu beta. Repatcher nu poate fi folosit pentru a scrie să zicem un filechecker care să funcționeze pe ReHLDS, însă asta doar la moment.

Cvar-uri:
  • sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "400" - valoarea maximală a comenzilor transmise de la client spre server
  • sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "80" - valoarea maximală medie a comenzilortransmise de la client spre server
  • sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "3000" - valoarea maximală a comenzii clc_move per secundă
  • sv_rehlds_movecmdrate_max_avg "1500" - valoarea maximală medie a comenzii clc_move per secundă
  • sv_force_ent_intersection <0|1> - corectează blocarea pe platformele mobile / entities. (Problemă globală pe serverele Deathrun și pe serverele unde sunt prezente autovehicule)
  • sv_auto_precache_sounds_in_models <0|1> - auto precache-ul sunetelor în modele
  • sv_delayed_spray_upload <0|1> - mărește viteza de încărcare a spray logo-urilor pe server
  • sv_echo_unknown_cmd <0|1> - afișează un mesaj despre comenzile necunoscute
  • rehlds_flrec_frame <0|1> - la moment nu îmi este cunoscut ce face această comandă, însă aceasta poate fi găsită în sursa engine-ului aici   Trebuie sa fii inregistrat si autentificat pentru a vedea linkurile.  
  • rehlds_flrec_privdata <0|1> - la moment nu îmi este cunoscut ce face această comandă, însă aceasta poate fi găsită în sursa engine-ului aici   Trebuie sa fii inregistrat si autentificat pentru a vedea linkurile.  
  • sv_rehlds_force_dlmax <0|1> - forțează comanda cl_dlmax 1024 pe client
  • listipcfgfile - modifică fișierului destinat salvării banurilor date prin addip (listip.cfg)

Cvarurile pot si modificate in consola serverului, insa eu recomand (pentru ca eu fac anume asa):
    1. Creati un fisier cu numele rehlds.cfg in folderul cstrike, si adaugati acolo aceste cvaruri cu valorile noi;
    2. Dupa care in fisierul server.cfg adaugati urmatoarea linie:
    Citat:
    exec rehlds.cfg

In asa mod cvarurile pot fi modificate foarte usor, iar in fisierul rehlds.cfg pot fi adaugate noi cvaruri, daca pe viitor acestea vor aparea in noul engine ReHLDS.

Lista de cvaruri o puteti gasi tastand comanda cvarlist in consola serverului.






Fișiere atașate
Nu poți descărca atașamentul înainte de a răspunde acestui post.
Last edited by rgk; 27-10-21 at 18:30.
Motiv : update latest version
Semnătură:
rgk is offline  
Reply With Quote
  #2 (permalink)
08-09-20
rgk
Fondator
ReHLDS 3.7.0.699

Versiune 3.7.0.699

Schimbări:
  • Add players kick on SIGINT \ SIGTERM
  • Add SIGINT & SIGTERM handling linux console
  • change shutdown method


  • Last edited by rgk; 25-05-21 at 12:37.
    Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
      #3 (permalink)
    19-11-20
    rgk
    Fondator
    ReHLDS 3.8.0.702

    Versiune 3.8.0.702

    Schimbări:
    • ReHLDS API: Implemented SV_ShouldSendConsistencyList
    • ReHLDS API: Bump minor
    • Fix crash MSG_ReadFloat



    Last edited by rgk; 19-11-20 at 20:43.
    Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
      #4 (permalink)
    21-12-20
    rgk
    Fondator
    ReHLDS 3.8.0.706

    Versiune 3.8.0.706

    Schimbări:
  • -netthread fixes and implementation for linux


  • Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
      #5 (permalink)
    11-02-21
    rgk
    Fondator
    ReHLDS 3.8.0.711

    Versiune 3.8.0.711: Bug fixes and improvements

    Schimbări:
  • Fix local-buffer overrun, may undefined behavior with hitboxes blending or crash (reverse-engineering mistake)
  • Fix dos attack on connection challenges system
  • HLTV: Added new chatdelay command
  • HLTV: prevent clients from setting userinfo * keys with setinfo command
  • Cbuf_Execute: Add checks commented out for multi-lines
  • Fix crash COM_ListMaps


  • Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
      #6 (permalink)
    22-02-21
    rgk
    Fondator
    ReHLDS 3.8.0.712

    Versiune 3.8.0.712

    Schimbări:
  • Remove unneeded HLTV_FIXES defines.
  • Fix setting delay to zero when connection active breaking server logic.6
  • Reconnect democlient with new delayed world system cause twice stop demo.
  • Don\t check for active demo when setting next world.
  • Fix not-initated variable newTarget and newTarget2
    - Remove delay in recording demos.
    - Stop demo after new world is appear.
  • Experimental fixes for incomplete record/broadcast when delay set.


  • Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
      #7 (permalink)
    22-02-21
    rgk
    Fondator
    ReHLDS 3.8.0.719

    Versiune 3.8.0.719

    Schimbări:

  • Remove unneeded HLTV_FIXES defines.
  • Fix setting delay to zero when connection active breaking server logic.
  • Reconnect democlient with new delayed world system cause twice stop demo.
  • Don\t check for active demo when setting next world.
  • Fix not-initated variable newTarget and newTarget2
    -Remove delay in recording demos.
    -Stop demo after new world is appear.
  • Experimental fixes for incomplete record/broadcast when delay set.


  • Last edited by rgk; 22-02-21 at 16:38.
    Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
      #8 (permalink)
    03-04-21
    rgk
    Fondator
    ReHLDS 3.8.0.723

    Versiune 3.8.0.723

    Schimbări:
  • CalcSurfaceExtents: Fixed a fatal error on some maps due loss of floating point
  • HLTV: ExecuteString Fix parser
  • HLTV: Downgrade GLIBC version


  • Last edited by rgk; 25-05-21 at 12:38.
    Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
      #9 (permalink)
    26-04-21
    rgk
    Fondator
    ReHLDS 3.8.0.739

    Versiune 3.8.0.739

    Schimbări:
  • QuaternionSlerp Fix wrong values Related
  • Added libraries libm/librt built on GLIBC 2.11.1
  • Updated Intel C++ Compiler version 17.0 up to 19.0


  • Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
      #10 (permalink)
    17-06-21
    rgk
    Fondator
    ReHLDS 3.9.0.752

    Versiune 3.9.0.752

    Schimbări:
  • Implement CVar sv_usercmd_custom_random_seed
  • ReHLDS API: Add GetEntityInit hook
  • SV_ParseMove, SV_ParseConsistencyResponse: check length
  • HLTV: Fix crash in ProcessStringCmd


  • Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
      #11 (permalink)
    18-06-21
    V.I.P

    update


    PRO-Kent is offline  
    Reply With Quote
      #12 (permalink)
    25-06-21
    rgk
    Fondator
    ReHLDS 3.10.0.760

    Versiune 3.10.0.760

    Schimbări:
  • change the destination folder for Linux build .
  • Temporary remove windows build.


  • Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
      #13 (permalink)
    25-07-21
    rgk
    Fondator
    ReHLDS 3.10.0.761

    Versiune 3.10.0.761

    Schimbări:
    • Reset m_bSentNewResponse to allow new connection when the client goes through the full stage of connection (cl:connect -> sv:S2C_CONNECTION -> cl:new -> SV_New_f)



    Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
      #14 (permalink)
    27-10-21
    rgk
    Fondator
    ReHLDS 3.11.0.767

    Versiune 3.11.0.767

    Schimbări:
  • API: Add hooks ED_Alloc() & ED_Free().
  • SV_HullForEntity: better log in Sys_Error
  • Implement SV_EmitPings() hook
  • Update on grammar/spelling
  • Implement Con_Printf() hook



  • Semnătură:
    rgk is offline  
    Reply With Quote
    Răspunde

    Tags
    rehlds, rehlds v1.7.0_65, reverse-engineered hlds

    Bookmarks


    Utilizatori activi în prezent vizualizează acest subiect: 1 (0 membrii si 1 vizitatori)
     
    Optiuni Subiect
    Moduri de afișare

    Reguli de postare
    Nu poti deschide subiect nou
    You may not post replies
    You may not post attachments
    You may not edit your posts

    BB code is Pornit
    emoticoanele sunt Pornit
    Codul [IMG] este Pornit
    Codul HTML este Pornit
    Trackbacks are Pornit
    Pingbacks are Pornit
    Refbacks are Pornit


    Linkuri rapide
    Acum este ora 19:21.



      (Am uitat parola)