Data înregistrării: Nov 2009 Rep Power: 10   | Reunion (Dproto pentru ReHLDS) | | Reunion
0.1.0.92d Descriere:Reunion reprezintă continuarea Dproto însă pentru ReHLDS. Acesta este un metamod plugin care permite conectarea pe server a jucătorilor cu protocoalele 47/48. Dezvoltarea acestui modul a început-o Crock, însă o dată cu apariția numeroaselor proiecte, acest modul nu a fost dus pană la capăt (Sursa proiectului pe GitHub). Echipa de dezvoltare: Versiune: Resursă stabilă ATENȚIE! Această resursă este dedicată versiunilor de dezvoltare.
Caracteristici de baza: - Support pentru jucătorii steam/non-steam;
- Suportul protocoalele 47/48;
- Emularea AuthID după adresa de IP a jucătorului. Pentru fiecare tip de client este posibil de ales un AuthID personalizat. De exemplu, pentru clienții cu protocolul 48 STEAM_ , iar pentru 47 -- VALVE_ , sau interzicerea conectării la server.
- Emularea AuthID după hardware-ul jucătorului. Dacă se folosește doar protocolul 48, atunci este obligatoriu de folosit un client cu o versiune nu mai mica de 43. Dacă pe server se va putea folosi și protocolul 47, se recomandă înlocuirea emulator-ului din client pe RewCrew (Revolution) cu o versiunea nu mai mică de 9.47.
- Activarea/Dezactivarea autorizării clienților Steam.
Cerințe: Instalare: Cvar-uri: Fișierul de configurare: Comenzi: FAQ: Q: Am instalat același SteamIdHashSalt care era și în cfg-ul Dproto, însă jucătorilor li sau schimbat SteamID-urile. De ce? A: Reunion folosește un alt hash algoritm, cu mult mai securizat. Cunoașterea SteamID-ului unui jucător înainte de activarea SteamIdHashSalt nu va primi același SteamID chiar și după activarea acesteia. Q:: Se poate de făcut ceva împotriva SteamID Changer-ului? A: Nu, ID-Changer-urile generează o anumită informație de autentificare, de aceea din partea serverului nu se poate depista că ID-ul a fost modificat. Se poate însă de activat SteamIdHashSalt pentru a nu permite clonarea SteamID-ului unui alt jucător. Q: Întîlnesc probleme la folosirea HLSW. A: Folosiți o versiune mai stabilă, cum ar fi de exemplu HLSW 1.3.2.1 Q: Jucătorii NonSteam nu apar la informații despre server în MasterServerele Valve. Se poate repara acest bug? A: Nu, clientul Steam primește informații despre numărul jucătorilor de pe serverele autorizate Steam. Valorile primite de pe server sunt pur și simplu ignorate. Q: Nu pot adăuga serverul pe GameTracker. A: Ca un fix temporar, puteți adăuga ServerInfoAnswerType = 2. Discutarea acestei probleme AICI. Q: De ce amxbans și alte scripturi nu pot primi lista jucătorilor de pe server. A: Acestea folosesc request-uri cu format incorect și trebuie rescrise cu folosirea celei mai recente versiuni de PHP-Source-Query sau a unui script similar. Q: În Dproto era așa o opțiune Game_Name, în reunion aceasta lipsește. Cum pot schimba denumirea jocului? A: Folosiți acest plugin "Game Name Changer": Q: În AmxBans 6.0/6.1/gmbans la informații despre server nu se afișează lista variabilelor serverului, ce să fac? A: Trebuie să înlocuiți fișierul include/rcon_hl_net.inc sau include/serverinfo_helper.php. Acestea pot fi downloadate mai jos, arhiva fix_scripts.zip.
Last edited by rgk; 28-03-22 at 12:29.
Motiv
: update latest version |
| |